بهترین جنبه قدرت باورها -

Wiki Article

چه در کاروکسب چه در زندگی، اگر باورهای منفی داشته باشید، با نتایج منفی مواجه خواهید شد. یا اینطور فکر کنید: نمی‌توان از باورهای منفی، نتایج مثبت دریافت کرد. البته نباید اشتباه کرد و گفت که باورهای منفی منجر به هیچ پیامدی نمی‌شوند.

طراحی و توسعه این سایت توسط گروه تحقیقاتی عباس‌منش انجام گرفته است.

یکی از نشانه‌های دیگری که به ما می‌فهماند در زندگی خود توانسته‌ایم به صورت اصولی و دقیق از قانون جذب در زندگی برای رسیدن به اهداف و آرزو‌‌های خود بهره ببریم این مسئله می‌باشد، که ما بدون هیچ گونه هراس و دلهره‌ای نسبت به تمام خواسته‌ها و اهداف خود حرف می‌زنیم.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سید حسین عباس‌منش می باشد.

یکی از جنبه‌هایی که نشان می‌دهد شما دارید در زندگی و باور‌های خود از انرژی مثبت و مفید قانون جذب برای رسیدن به اهدافتان استفاده می‌کنید و تاثیر گذاری مثبت نیز به وجود می‌آورد این نکته می‌باشد که، اتفاقات مثبت با سرعت بیشتری در زندگی شما ظهور می‌کنند و گاهی نیز ممکن است که چند اتفاق به صورت همزمان اتفاق بیفتد.

۳-وقتی شما باورهای هم جهت با خواسته تان داشته باشید حالا با تجسم کردن و درکل توجه کردن به خواسته مان می توانیم به آن برسیم.

شما برای این امر موفق شده‌اید بر اساس قانون جذب و قانون کائنات تمامی تفکرات منفی خود را حذف کنید و از ایده و ذهنیت مثبت که هم سو با تلاش شما و خواسته شما می‌باشد استفاده کنید. اگر به این صورت ادامه دهید خواهید دید که کائنات و جهان هستی نتایج مثبت‌تری را در مسیر زندگی شما قرار خواهند داد.

قانون جذب هم فرکانس های مشابه را پیش هم میبره شما به هر چی توجه کنی همان را به زندگیت وارد میکنی به همین راحتی و استفاده از تجسم خلاق هم یعنی توجه کردن به چیزی که میخواهیم و همان را در زندگیمون خلق میکنیم

«اعتقاد» به اینجا تغییرمسیر دارد. برای دیگر کاربردها توضيحات بيشتر اعتقاد (ابهام‌زدایی) را ببینید.

در حالی که قانون جذب ممکن است راه حلی فوری برای چالش‌های زندگی نباشد اما می‌تواند به شما کمک کند که دیدگاه خوش‌بینانه‌تری نسبت به زندگی پرورش دهید.

شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران وظیفه خود را بالفعل کردن پتانسیل‌های کشور در زمینه تولید انرژی برق‌آبی و توسعه تأسیسات ذخیره و انتقال آب با هدف مهار آب‌های مشترک و انتقال آب‌های بین حوزه‌ای و همچنین مدیریت بهره‌برداری از تأسیسات ایجاد شده می‌داند. برای اجرای این مأموریت، شرکت در نقش یک نهاد توسعه‌ای ظاهر شده و با شناسایی و جذب سرمایه‌های خصوصی به توسعه ظرفیت بخش خصوصی در این حوزه کمک خواهد کرد.

صفحه ی اصلی  /  مقالات  /  قدرت باورها گروههای مقالات چگونه مثبت فکر کنیم؟

ابتدا باید بدونیم قانون جذب چطوری کار میکنه قانون جذب قانونی ست که از آغاز خلقت تا ابد وجود داره

توسعه پژوهش‌های کاربردی در صنعت برق آبی و مباحث مدیریتی و اقتصادی آن مطابق با اهداف و نیازهای کشور و شرکت[۴][۵][۶]

Report this wiki page