کمک به دیگران در درک مزایای قانون ربایش

Wiki Article

به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

برای اینکه ارتعاش خواسته و هدفتان را به درستی به کائنات بفرستید، دو فاکتور بسیار مهم و موثر وجود دارد. هر ارتعاشی که بفرستید به سمت شما جذب می شود.

زمانی که به موضوعی فکر می کنید و روی آن متمرکز می شوید، ضمیر ناخودآگاه شما به طور خودکار به دنبال فرصت هایی برای تحقق آن می گردد. بنابراین اگر خواهان یک زندگی شاد و زیبا هستید، مثبت بمانید و زندگی خود را دوست داشته باشید.

استرس یک عامل مهم در ابتلا به بیماری هاست. منابع استرس داخلی یا خارجی، منجر به انباشت تفکرات منفی می شود. عدم کنترل این امر می تواند منجر به ابتلا به برخی بیماری های جدی روحی و جسمی شود. بنابراین هیچ شکی نیست که برای داشتن ذهن و بدن سالم، باید استرس را از خود دور کنید.

نکته اول این است که برای کائنات هیچ زمانی وجود ندارد و کائنات تنها با دریافت ارتعاش تان خواسته و یا ناخواسته ایی را وارد زندگبتان خواهند کرد.

یک روش آسان برای تمرین تفکر مثبت، تجسم این است که از قبل آنچه که می خواستید را دریافت کرده اید.

برای جذب چیزهای مثبت در زندگی، تنها کاری که باید انجام دهیم مثبت ماندن است. به عبارت دیگر مثبت اندیشی می تواند ناممکن ترین رویاهای ما را به حقیقت تبدیل کند!

میترا شمعچی سلام با تشکر از اطلاعات خوبتان. من میخواهم برای شرکت تولیدی...

شما باید برای رسیدن به یک رابطه ی طولانی مدت و پایدار، به کائنات اعتماد کنید و از صمیم قلب باور داشته باشید که به عشق واقعی زندگی تان خواهید رسید.

اصول قانون جذب در این مورد به دو روش کار می کند. می توانید از یک ذهنیت مثبت برای بهبود بیماری ها استفاده کنید و یا با افکار منفی و ناسالم، ذهن و روح خود را بیمار کنید.

فیس بوک توییتر لینکدین ‫پین‌ترست واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل میلاد حیدری

” از تو تشکر می کنم زیرا چیزی را به من نشان دادی که نمی‌خواهم و اینگونه می توانم آنچه را که می خواهم روشن کنم”

شاد بودن یکی از راههای قانون جذب کائنات برای رسیدن به خواسته ها و اهدافتان می باشد. خندیدن و شاد بودن این پیام را به کائنات ارسال می کند که من در حال حاضر از آن چیزی که هستم و دارم خوشحالم و کائنات آن چیز را بیشتر وارد زندگیتان می کند. که این کار باعث میشود شادی بیشتری وارد زندگیتان بشود.

قانون جذب کائنات یکی از قوانین بسیار مهم این جهان هستی است. به زبان خیلی ساده این قانون میگه وقتی به هر موضوعی فکر می کنید در ادامه مطلب حال جذب آن به زندگی تان هستید.

Report this wiki page