بهترین راهنما برای مدیر موفق

Wiki Article

یک مدیر موفق خیلی به ندرت خودش را در مرکز توجه قرار می‌دهد. آنها از همکاران و نیروهای خود قدردانی می‌کنند و این قدرشناسی را بابت کار سخت ، فداکاری و از خودگذشتگی ،‌موفقیت و تلاش‌های دیگر مدیران از طریق رسانه‌ها ،‌جلسات ، سخنرانی‌ها و فضاهای اینچنینی نشان می‌دهند.

سازماندهی و تمرین سخنرانی قبل از ارائه، باید شفاف و مختصر باشد، تا ماجرا به خوبی جریان یابد.

رهبری و مدیریت ویژگی‌های خاصی را نیاز دارد که با داشتن این ویژگی‌ها، می‌توانید تمام کارها را در سازمان به آسانی انجام دهید و مدیریت کنید. همان‌طور که در تمام کتاب های مدیریتی عنوان شده است، مهارت‌های مختلفی که یک مدیر باید داشته باشد شامل مهارت‌های سخت و نرم می‌شود.

«یامگا» همچنان خطرناکترین استقلالی/ دور از دروازه هم گل می‌زند

در نهایت، کمک به دیگران در سازمان به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های مدیریتی خود را تقویت کنید. کمک کردن به دیگران می‌تواند نشان دهنده همدلی، دیدن مشکلات یا موفقیت‌های کارکنان و همچنین ساخت اعتماد باشد.

مدیر موفق همان کسی است که از آنچه خودش می‌خواهد به نفع ما چشم‌پوشی می‌کند. آنها از وقتشان ، پول‌شان ، انرژی و اعتبارشان و شاید حتی از غذای داخل بشقابشان می‌گذرند تا اهداف جمع در اولویت قرار بگیرد.

این نوع قضاوت معادل ضرب المثل یک طرفه به قاضی رفتن و جانبداری در امور است.

در ادامه این بخش از نمناک برخی از ویژگی هایی دیگر که باید برای تبدیل شدن به یک مدیر خوب و موفق داشته باشید را آورده ایم.

به کمک حسابداری اموال می توانید به میزان واقعی دارایی، استهلاک آن و غیره...

یک مدیر موفق در هر جایگاهی _سیاسی ،‌اجتماعی و فرهنگی_ سخت کار می‌کند ، امین است ، شفاف کار می‌کند و با همه از موضع احترام برخورد خواهد کرد.

قابل اعتماد بودن، یکی از ضروری ترین مشخصه های یک مدیر موفق است بنابراین اگر کارمندان نتوانند به مدیر خود اعتماد کنند، قدرت مدیر نادیده گرفته می شود و نمی تواند به وظایف خود به خوبی عمل کند.

یک مدیر توانا ۸۰ درصد از کار خود را براساس ارزش‌های سازمانی و قابلیت‌های افراد پی‌ریزی می کند نه برپایه تصمیمات شخصی و خودمحوری؛ اگرچه این امر ممکن است همیشه صد در صد اجرا نشود اما در هر صورت هدف این است.

یک مدیر موفق می داند که انجام برخی از کار ها را باید به دیگران واگذار نماید تا بتواند سایر وظایف خود را انجام دهد و با کمبود زمان و انرژی مواجه نشود.

یکی از مهم ترین مهارت های ارتباطی، گوش دادن است. دقت کنید که به کارگران، مافوق و مشتریان خود گوش دهید و آن ها را تایید ویژگی مدیر موفق کنید.

Report this wiki page