ترفند 5 ثانیه ای برای قانون جذب - قانون جذب کائنات

Wiki Article

زیرا می خواهم دچار بیماری های ناشی از چاقی مثل سکته مغزی و ایست قلبی یا بیماری های شایع دیگر در انسان های چاق نشوم.

جوان چوپان، ناامید از خانه‌ی آن پیرزن خارج شد و باخود عهد کرد که دیگر هرگز به خواب‌ها اهمیتی ندهد. همچنین به خاطر آورد که باید درطول روز به چندکار برسد؛ به بقالی رفته و مقداری مواد غذایی خریداری کند. کتابش را با یک کتاب قطورتر مبادله کرده و بر روی نیمکتی در میدان اصلی شهر بنشیند تا نوشیدنی تازه‌ای را که خریداری کرده بود، امتحان کند.

قانون جذب یکی از جذاب ترین قوانین هستی است که افراد برای رسیدن به اهداف و خواسته هایشان از آن استفاده می کنند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که به این قانون علاقه مند بوده و می خواهید آن را در مسیر رسیدن به آرزوها و آمال تان استفاده نمایید، بد نیست با کاربردها و تاثیرات این قانون در جنبه های مختلف زندگی آشنا شوید.

اگر می‌خواهید باورهای منفی که سال‌ها در ذهن‌تان داشته‌اید را پاک کنید پیشنهاد می‌کنم این جملات تاکیدی مثبت را هم امتحان کنید.

شاید شما می‌خواهید شغل خود را تغییر دهید، به یک کشور دیگر بروید، یک جایزه بزرگ حرفه‌ای برنده شوید، در یک برنامه تلویزیونی شرکت کنید یا از دست یک بیماری بزرگ رها شوید.

یکی از این مسائل مهم که در حال حاضر هزاران راه برای حل آن توسط افراد گوناگونی ارائه شده است، مسئله رسیدن به خواسته‌ها و اهداف با قانون جذب است.

فراموش نکنید منبع روش های قانون جذب زمانی در زندگی شما به واقعیت می‌پیوندد که شما اکنون رویای آینده خودتان را احساس کرده و آن را تامین کنید. برای دستیابی به اهداف شما نیاز دارید که افکار و ذهن خود را در وضعیت مثبتی نگه دارید و به عبارتی آن‌ها را به کنترل خود درآورید.

منو محصولات مقالات رایگان‌ها حساب من

زیرا جلوه و زیبایی بهتری به این دو محیط اصلی و خصوصی انسان می بخشد.

مثبت اندیش باشید و از رسیدن به آرزوهایتان دست برندارید همه انسان‌ها با آرزو و خیال زندگی می‌کنند اما آن‌هایی به این آرزو و خیال رنگ واقعیت می‌بخشند که متفاوت‌تر از بقیه به آرزوهایشان نگاه کرده و به آن جامعه عمل پوشانده‌اند.

 با اجرای قانون جبران باران رحمت خدا در زندگی‌مان جاری می‌شود. قانون جبران در واقع قدرشناسی و حق‌شناسی است.

یا می توانید بنویسید که من می خواهم یک آرایشگر خوب و ماهر پیدا کنم ….

تصور کنید که چک‌ها از طریق پست ارسال می‌شدند. برای خودتان مبلغی را که می‌خواهید امسال بدان دست یابید بر روی چک بنویسید و آن را در مکانی قابل مشاهده نگهداری کنید.

تیم تحقیقاتی بازتاب باور در قانون جذب چیست ؟ چگونه از قانون جذب استفاده کنیم قانون جذب کائنات

Report this wiki page